El gran Leblansky

Comentaris

  1. qualsevol comparació amb la realitat es pura coïncidència...he he he

    ResponElimina
  2. kaftwerk? eins? SM et vaig veure per la TV :D a l'aris no :P

    ResponElimina
  3. es que només surto per internet...he he :)

    ResponElimina
  4. Aris, ja veig que t'hauré de cobrar drets d'imatge, haw, haw! Ara seriosament: em sembla molt divertit que m'utilitzes com a personatge de le teues tires...encara que hauries d'actualitzar el meu perfil, que ara porto el cabell llarg i amb cua :)

    ResponElimina
  5. Ep, Alyebard, això de no saber qui són els Kraftwerk és mol molt molt greu. Ara mateix ja estas anant de genolls fins a Montserrat per expiar aquest pecat, haw, haw!

    ResponElimina
  6. Independetment de la recent pseudocua. . . . L'has clavat, és idèntic! Especialment el perfil, hi, hi!

    ResponElimina
  7. gràcies, Leb, això es perque no tanquis el blog, ets una star...amb cabell llarg i cua? oala!
    gràcies Carme, tinc una tira més sobre el Leb que t'encantara...de bon rotllo he he

    ResponElimina
  8. Ara mateix inicio pelegrinatge. S'admet com atenuant que durant el seu auge jo fes EGB???

    ResponElimina
  9. Alyebard: no. Jo ni havia començat EGB quan Kraftwerk publicava el sprimers discs i mira, aquí em tens, robant-li al Leblansky l'últim exemplar que quedava a la botiga :-)

    ResponElimina
  10. Ah, SM, o sigui que vas ser tu?
    Cria cuervos...

    ResponElimina
  11. Ara quant torni del pelegrinatge de Montserrat, mentre baixi rodolant, procuraré aturar-me a tota botiga de discs per demanar-los. LEB, tremola que ara te'ls robaré jo :D

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Alex Soler, pintor de Barcelona

Cocodrils a les clavegueres de Nova York

I Forum Mundial de Contactes Extraterrestres