el triangle de les Bermudes

Durant el segle passat més de 50 vaixells i 20 avions van desaparèixer del denominat triangle de les Bermudes. Les causes no estan mai clares, doncs feia bon temps durant les desaparicions.
Vicent Gadis va crear el triangle sobre el mapa al 1964. S’estén des de Florida fins a Bermuda, Sud est de Puerto Rico torna cap a Florida amb les Bahames. Es una àrea d’1,5 milions de milles.
Tinc que dir, que jo al viatjar cap Mèxic el vaig sobrevolà un parell de cops i no em va passar res. Un dels experts en el triangle, l’investigador Richard Winer, va dir que tan podria ser un cas de magnetisme com d’abducció. Un dels casos de desaparició al triangle més sonat va ser el de 5 avions al 1945 de la TBM, que son precisament els encarregats de rescatar els avions que cauen al mar. L’equip de 13 homes també va desaparèixer. Van dragar tota la zona on havien desaparescut però no els van trobar. El responsable de la cerca, Michael Mac Donal, va escriure un article en juny de 1973, en l’edició del Naval Aviation News, en el que deia que simplement els avions s’havien perdut i al acabar-se la benzina es van enfonsar fora de la zona. Un altre característica del triangle es que les brúixoles deixen de funcionar. Actualment, com els avions ja no es guien per brúixoles, per això no es perden. Però el cas es que cada any es perden avionetes petites i algun iot.


Comentaris

  1. És un tema que sempre m'ha fet iuiu... :P

    ResponElimina
  2. si, té molt iuiu aquesta història...quant vaig volar demunt del triangle estava acollonit pensant que desapareixeriem...

    ResponElimina
  3. De petita en vaig veure alguna de pel.lícula sobre el tema, i sempre m'havia impressionat molt.
    M'imagino que és una qüestió de forces tel.lúriques una mica descontrolades...però per si de cas, miraré de posar a prova el mite. El dono per bò!
    ;-)

    ResponElimina
  4. La meva maleta, les bahames es un paradis, val la pena posar a prova el mite, però, tu, per si de cas porta una ferredura o una pota de conill...

    ResponElimina
  5. òndia el triangle de les Bermudes! feia segles que no n'havia sentit a parlar, de quan el Jiménez del Oso i tota la pesca :P També hi he volat pel damunt, i hi vaig posar els cinc sentits, però res :( vols dir que encara "funciona"? ^^

    ResponElimina
  6. Clidice, jo també crec que ja no funciona...el temps passa fins i tot pels "marcianos"

    ResponElimina
  7. ufff... fa por! aquest tema fa molt de respecte.

    ResponElimina
  8. Aris, com que vas volar per damunt del triangle i no et va passar res? I tant que et va passar: des d'aleshores, fixa't com cada dia has anat perdent més cabell. A mi també em passa, i això que només he visitat el triangle aquest en fotografia, imagina't si és potent la seua força megatel·lúrica i hipermagnetoscòpica, haw, haw!

    ResponElimina
  9. Per cert que, posats a triar, a mi em fa més gràcia el triàngulo de las Bermudez, cosa freaky i perillosa per a la salut mental a més no poder, haw, haw!

    ResponElimina
  10. Tens raó, Leb, de d'aleshores tinc "coronilla". Si, las Bermudez es més friki.

    ResponElimina
  11. _MeiA_ segur que amb el temps trobarant una epxlicació científica i deixara de fer por, per cert, Meia s'asembla molt a Meiga, no tindràs algu de màgica...

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Alex Soler, pintor de Barcelona

Cocodrils a les clavegueres de Nova York

I Forum Mundial de Contactes Extraterrestres