Els ovnis dels Nazis

Des de 1950 hi ha indicis sobre el desenvolupament alemany de les revolucionaris naus voladores, de d’un helicòpter supersònic fins una nau interestel•lar. Segons alguns experts en ovnis, els ovnis podrien ser creats pels humans. Les naus serien com la V-7 llegendària: una nau circular que va volar el 14 de febrer de 1945 a Praga. La fàbrica de les V-7 estava a Peenemunde, Mitterlwerke, A l’alemanya de l’est, al mar Bàltic front les costes de Suècia. Les tropes d’estats Units van ser les primeres en arribar a la base, a l’acaba la segona guerra mundial i es van endur el seus tècnics i plànols. Poc desprès van destruir les instal•lacions. Es creu que d’aquestes va néixer l’àrea 51. Però això es una altra història.

Comentaris

  1. Quina foto més xula!
    Jo vull anar en OVNI, vull un encontre amb marsianus, vull ser abduit! Jovull!!!!

    ResponElimina
  2. Leb, tranqui, els hi enviat un mail i ets el primer de la llista. A lo millor aquest cap de setmana...

    ResponElimina
  3. Contrariament a en Leb, jo desitjo no ser mai abduïda...he sentit històries aterradores d'extraterrestres fent tactes rectals i implantant xips a tort i a dret de les pobres víctimes, a bord de naus tan guapes com la de la foto...això sí, la nau, ja la voldria jo per a mi. Ja n'estic farta de canviar els pneumàtics al cotxe!

    Una abraçada,
    ;-)

    ResponElimina
  4. Sort que s'hi van posar tard, que si no acaben guanyant la guerra... de fet els marcians van ajudar als aliats ;)

    ResponElimina
  5. la meva maleta, hi ha marcianos bons com l'et i dolents com l'alien, es com les persones, si caus en males mans...
    Alyebard, segur que els marcians el van ajudar, si no ja em vaig marcant el pas de l'oca

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Alex Soler, pintor de Barcelona

Cocodrils a les clavegueres de Nova York

I Forum Mundial de Contactes Extraterrestres