llocs abandonats

Existeix gent que es sent atreta pels llocs abandonats i es dediquen a explorar-los. A internet comencen a ser llegió. Blogs com http://abandonadoasusuerte.blogspot.com/ son molt interessants. Encara que la foto correspon al mercat de Sant Antoni, ara que vaig estar a Madrid, devant de l'hotel estava l'estació de Principe Pio, antigament l'estació dels trens que anaven al Nord i durant molts anys va estar tancada. Com també es una estació de metro, he entrat molts cops. Una part encara no es pot entrar, però ja han anat exploradors i han penjat les seves fotos a internet. Més enllaços interessants son http://www.explonation.com/ o http://unapausaeneltiempo.blogspot.com/.
Les normes son explorar llocs abandonats sense modificarlos i no difundir l'adreça concreta perquè alló no es converteixi en Les Rambles.

Comentaris

  1. Ai, jo si anés ben acompanyada, també m'hi ficaria en aquests llocs abandonats.
    M'atreuen molt els edificis en desús, però a l'hora de la veritat segur que em moriria de por...sort dels enllaços...

    Gràcies Aris, vaig a tafanejar.

    ResponElimina
  2. Si, la veritat es que fa certa por i millor anar acompanyat, més que res per si et trobes un personatge hostil...

    ResponElimina
  3. Aquests llocs tenen un encant estrany.

    ResponElimina
  4. Alyebard estic amb tu, estan encantats

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Alex Soler, pintor de Barcelona

Cocodrils a les clavegueres de Nova York

I Forum Mundial de Contactes Extraterrestres