¿Qué es? - Pesadilla Antes de Navidad

Comentaris

  1. Una pel.lícula magnífica...a casa, ja és lema la famosa frase que diu:

    "Aliento de sapo...nada más sospechoso que el aliento de sapo"...
    Jo, me la tornaré a mirar per 45ª vegada. M'encanta.

    Qué es? Qué es? hay luces de color...
    (ja ma l'has engantxada per la resta del dia :-p)

    Feliç hivernal, etílic i familiar cap de setmana!
    Una abraçada!

    ResponElimina
  2. Quins records !
    A casa quan s'estava construint, els nens van arribar a posar tantíssimes vegades aquesta pel·li, que el meu home va pensar que allò tan obsessiu no podia ser bo i la va amagar, perquè durant un temps l'oblidessin.
    Mai més l'hem trobat i ara ja no li podem demanar on és!
    Sempre penso en compar una nova, però no tindria sentit,voldria aquella i encara confio trobar-la.
    Per això puc dir que forma part dels fonaments de casa !

    Que tingueu tots, uns dies d'allò més fantàstics !

    ResponElimina
  3. Genial Tim Burton. Gràcies per recordar-nos-la, Aris. bon Nadal i bona entrada d'any.

    ResponElimina
  4. Carme, jo la tinc...i ara que no ens sent ningú si saps com fer-ho, jo te la deixo per duplicar-la...total, això no és frau, tu la teva còpia ja l'havies comprada, no? :-)

    Et volia enviar una felicitació no-virtual però per falta de previsió, no tinc la teva adreça...en tot cas, aquí et deixo aquesta abraçada!

    PS: Perdoni senyor Aris, per usar aquest espai com a zona de contactes. Quedo eternament agraïda.

    Bones Festes passi'n vostès :-)

    ResponElimina
  5. Bon NSI Alyebard! (primer pensava que era bon CSI)

    ResponElimina
  6. gràcies Carme de la meva maleta, a mi m'agrada molt el Tim Burton, jo també l'he vist uns quants cops...

    ResponElimina
  7. Carme J, mai se sap, de vegades les coses apareixen quan menys t'ho esperes...home, sempre te la poden gravar. Jo no la sé desprotegir, si no te la gravava, mentres esperes a trobar l'altra.
    igualment, que tincs unes bones vacances

    ResponElimina
  8. Bon Nadal Brian, a mi m'encanta Tim Burton

    ResponElimina
  9. Carme de la meva maleta, pot fer servir aquest espai per escriure el que vulguis...ara li estava dient a la Carme J que jo no la sé desprotegir...si tu li vols copiar...
    Bé, gràcies a tots, molt bon nadal o solstici o pau i amor, em cauen les llàgrimes, ah "Què és això?" :)

    ResponElimina
  10. Moltíssimes gràcies per aquestes bones intencions, no sé si la SGAE també compartiria la idea. La veritat és que efectivament la vaig comprar original, però fa tant de temps que no recordo si potser era en VHS.

    ResponElimina
  11. Carme J com que tu ja el vas comprar, simplement es una copia...:)
    Bon any nou 2011!

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Alex Soler, pintor de Barcelona

Cocodrils a les clavegueres de Nova York

I Forum Mundial de Contactes Extraterrestres