Bruce Lee tampoc ha mort


Quan era petit, també volia ser Bruce Lee, el lluitador marcial. M’imaginava que venien uns atracadors i jo a base de patades i cops, els tombava com feia el gran Bruce Lee. Em vaig fabricà uns “linchacos” amb unes fustes i la cadena d’un pany, i entrenava davant del mirall. Els nens de la meva classe de sisè, sabíem de memòria els cops amagats marcials. El dia que vaig veure “operació Drac” va ser emocionant: mai havia vist al Bruce Lee repartir tanta llenya. Imitat pels postmoderns de Matrix i d’altres, Bruce Lee mai passa de moda, ara les pel•lícules, tinc que reconèixer que algunes si. Tot i amb això he llegit a internet que Bruce Lee viu en una illa apartada d’Asia i que va rebutjar el món comercial del cinema per un altre més Zen.

Comentaris

  1. Diuen que viu d'encerar cotxes amb el senyor Miyagi...

    ResponElimina
  2. T'equivoques porquet, és el follet tortuga!

    ResponElimina
  3. El porquet, he he karate kid...bona

    ResponElimina
  4. alyebard i si, el follet tortuga tambe podria ser, dels ninja...

    ResponElimina
  5. Estava pensant com seria una mescla de Bruce Lee i Elvis Presley... i crec que és una barreja impossible!

    ResponElimina
  6. Lluis, imaginat, un musical de rock amb arts marcials!

    ResponElimina
  7. De ser la illa on hi viuen tots els mites morts. Amb l’Elvis, que diu en Lluís, també hi deu haver un centenari Hitler intentant fitxat el Lee per a futur ministre de l’interior...

    ResponElimina
  8. Alberich, si, m'assembla que com Consell d'Interior seria l'ostia...

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Alex Soler, pintor de Barcelona

Cocodrils a les clavegueres de Nova York

I Forum Mundial de Contactes Extraterrestres