Els morts que caminen

L'altre dia vaig agafar la bicicleta, cosa que no feia des de l'any passat i me'n vaig anar fins el nou centre de les Arenas, i em vaig ficar a l'fnac a tafanejar. I em vaig trobar el primer volum del Walking Dead, que feia temps que buscava. Es el còmic en el que es basa la sèrie de TV. El guió es del Robert Kirkman i no està gens malament. Evidentment va de Zombies, però com molt bé escriu Kirkman, més aviat va de la super vivència de l'èsser humà davant la mort. La sinopsi, per si algú no ha vist la sèrie, va d'un policia nord americà que després d'un tiroteig perd el coneixement i desperta en un hospital. Ha estat en coma unes setmanes, durant les quals un virus ha afectat als humans i ha convertit en una part en Zombies i l'altra part intenta sobreviure com pot. Com transcurreix als Estats Units, es molt nord americana, però si supereu els vostres prejudicis, us trobareu en una narració i un dibuix que et va fent llegir les pàgines, com aquells vells comics de la Marvel. Per cert, el dibuix es del Tony Moore, molt clar, molt d'story Board.

Comentaris

  1. Veig que darrerament tens una certa tendència a fer com el nen del Sexto Sentido "en ocasiones veo muertos"...

    ResponElimina
  2. Porquet, es veritat..."pero los veo andando"

    ResponElimina
  3. Recomanació per recomanació: “El arte de volar” d’Antonio Altarriba i dibuixat per en Kim el del “Martínez el facha” de “El Jueves”. És una de les coses mes laborioses, ben treballades i reeixides que en còmic he llegit darrerament.
    Salut.

    ResponElimina
  4. Alberich, he vist la portada de "El arte de Volar" i te molt bona pinta, gràcies per la recomanació

    ResponElimina
  5. Em fa gràcia poder veure els dibuixos que han provocat aquest "Tsunami" de morts vivents.
    Hauré d'anar al Fnac, a fullejar-ne un, que la llista de llibres que voldria tenir, ja és massa llarga :-)

    ResponElimina
  6. La meva maleta, aquest es molt baratet, val 7 euros...i si no com bé dius, el pots fullejar...

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Alex Soler, pintor de Barcelona

Cocodrils a les clavegueres de Nova York

El cronovisor del Vaticà