Jo no vull pas treballar

Comentaris

  1. Em sento provocadora d'aquest apunt (també minimalista) així que merci par la musique!

    ResponElimina
  2. Ni a molts que no volen treballar, encara que sembli mentida ;)

    ResponElimina
  3. Eulàlia, ets la provocadora d'aquest apunt, seguint el teu en Francés, gràcies per la idea

    ResponElimina
  4. magazine cat, si, no tothom vol treballar si no viure del "cuento"

    ResponElimina
  5. Amb aquests Pink Martinis em va passar una cosa curiosa: n'havia escoltat la música i m'agradava. Fins que un dia vaig veure un documental sobre una gira seva i em van caure fatal.

    ResponElimina
  6. Lluís, a mi també em passar això, si veig una entrevista em solen decepcionar...

    ResponElimina
  7. Aris, sempre és millor l'original. Ves a les fonts, Livingstone, ves a les fonts: la Piaf és inimitable!

    ResponElimina
  8. Leb, tens raó, ho vaig veure mentre buscava al you tube la cançó, sempre havia pensat que la cançó era massa original perque fos d'ells...

    ResponElimina
  9. Alyebard, je je, tu tampoc vols treballar, monsieur...

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Alex Soler, pintor de Barcelona

Cocodrils a les clavegueres de Nova York

El cronovisor del Vaticà