I si els dracs haguessin existit?

El Discovery Channel, un canal de pagament de reportatges, l’any 2005 va fer un documental amb la teoria de que els dracs no es van extingir amb els dinosaures, si no que van durar fins l’edat Mediaval, on van ser exterminats pels humans. Aleshores, les llegendes de dracs, no serien tan fantàstiques com ens creiem, si no una plaga que va existir i que va causar morts com ara els llops. Potser l’explicació més fantàstica es que aquests dracs podien treure foc pels queixals mitjançant els gasos digestius. La veritat es que el documental impresiona. I si els dracs haguessin existit?

Comentaris

  1. Mentre vaig veure el "documental" a TV3, vaig pensar continuament en Joan Perucho.

    ResponElimina
  2. Després de veure la sèrie "Game of Thrones" no tinc cap dubte de l'existència dels dracs! ;p

    Hauries de mirar aquesta sèrie, jo crec que t'agradaria!

    ResponElimina
  3. Eulàlia, es veritat, es Perucho total!

    ResponElimina
  4. Alyebard, si, està penjant tot al you tube per trosos

    ResponElimina
  5. El porquet, acabo de mirar-la per you tube, em sona molt, juraria que havia vist algun capítol pel Neox o algun canal de aquest, no sé si l'han passada a Espanya

    ResponElimina
  6. Si el somni de la raó produeix monstres, quantes raons no tindran els somnis!

    ResponElimina
  7. Caram, com a plaga, havíen de ser terribles! Mira que em fan fàstic, però si he de triar...em quedo amb els escarabats! ;-P

    Me'l poso al favoritos de YouTube per veure'l avui al vespre.
    Gràcies Aris!

    ResponElimina
  8. la meva maleta, a mi les "cucarachas" em fan molt fàstic, però clar, davant d'un drac semblant inofensives!

    ResponElimina
  9. Ja l'aniré veient a trossets, i més encara sabent que s'hi nota la mà d'en Perucho. De tota manera, jo diria que encara n'hi ha uns quants ben vius. N'hi ha un que ha arribat a conseller de sanitat.

    ResponElimina
  10. Lluís, je je, això més que un drac, es un llargandaix

    ResponElimina
  11. Podria ser veritat, tot es relatiu i qüestionable.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Alex Soler, pintor de Barcelona

Cocodrils a les clavegueres de Nova York

I Forum Mundial de Contactes Extraterrestres