L’antena de cotxe que captava extraterrestres

Una vegada em va passar que algun brètol em va trencar l’antena del cotxe. Com que era d’aquestes que son fixes, vaig decidir canviar-la per una d’aquelles que es poden treure i posar quan et doni la gana. Vaig anar a veure a un mecànic que es dedica això i li vaig demanar que la canvies.
-          I com la voldrà, roadstar, pioner...?-
-          No sé, alguna barateta.
-          M’acaben d’arribar unes xines que son baratíssimes.
Com que estem en crisi, vaig optar per les xines.
-          si te la tornen a trencar, en tinc moltes i van amb rosca.
O sigui que estava claríssim. Al dia convingut, li vaig portar el cotxe pel matí i a la tarda ja la tenia col·locada. Amb la nova antena, ja podia buscar emissores de ràdio quan viatjo i així escolto notícies, música. Només tenia una pega, de tan en tan, s’interrompia uns segons i s’escoltava uns sorolls metàl·lics. Però vaig pensar que per una vegada que passava de tan en tan no era important. Li vaig comentar al mecànic.
- Segurament es el RDS, el sistema que té la ràdio per detectar el tràfic.
Així que vaig pensar que tenia raó. Un dels dies vaig portar al meu veí Serafí, un jubilat que de hobby es ufòleg. Em va demanar que el portes a Badalona, que hi té un amic i com a mi em venia de pas ho vaig fer. Pel camí va escoltar l’interferència.
-          Què es això?
-          Es el RDS que detecta el tràfic...
-          Que dius! Això es una psicofonia!.
Li vaig explicar que m’havia canviat l’antena i va voler saber el taller que me l’havia posat. Li vaig dir i no li vaig donar més importància. Al cab d’un temps em vaig trobar un dia el mecànic pel carrer i em va venir a saludar
-          Et volia donar les gràcies per recomanar-me
-          Ah, de res
-          No he parat d’instal·lar antenes...però només volen la teva, deu ser pel preu...escolta, quan vulguis una altre cosa, passa pel taller, tindràs descompte...
Al tornar a casa vaig trobar al veí Jubilat i li vaig demanar per l’antena, però clar, ell no tenia cotxe
-          No, me l’he posat al terrat, li vaig comprar també una ràdio i una bateria de cotxe...em fet molts contactes, si mai vols pujar...-
Vaig acomiadar-me pensant que la gent es frikie.

Comentaris

  1. Ha ha! Molt bona. Per muntar un negoci d'antenes psicofòniques.

    ResponElimina
    Respostes
    1. si, ara amb la crisi es una bona idea!

      Elimina
  2. Què divertit! I què fàcil és aprofitar-se de la gent. Si en saps el punt feble, pots fet negoci.

    De tota manera, el més al·lucinant és que hi hagi capaç de passar-se hores escoltant interferències parasitàries pensant que són contactes extraterrestres.

    ResponElimina
    Respostes
    1. si, si mires al google veuràs que hi ha cents d'entrades sobre aquest tema...

      Elimina
  3. Puja, Aris, puja, que em sembla que tenen un especial interès a contactar amb replicants. I si hi ha contacte, ens ho expliques, eh? :D

    ResponElimina
    Respostes
    1. glups, si mai tinc contacte, us ho explicaré, si em deixen!

      Elimina
  4. Aquestes amistats són un pèl raretes, no? Parlant d'antenes de cotxe hi ha un amic meu que tenia una teoria. Hi han n-1 antenes, quan n = número de cotxes. D'aquesta manera sempre hi ha un cotxe sense antena i la gent es dedica a anar agafant-la d'algun altre cotxe que llavors passarà a ser el cotxe sense antena ... i així anar fent en un cercle sense fi. A mi m'ha tocat dos cops ser el cotxe sense antena però ho vaig resoldre immediatament!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es un veí...
      i com ho vas resoldre? no em diguis que l'hi vas treure a un altre pobre cotxe!

      Elimina
  5. Aris, jo en vull una!!! Si us plau, digues on la puc aconseguir!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. ara ja estan al Carrefour, secció de cotxes...

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Alex Soler, pintor de Barcelona

Cocodrils a les clavegueres de Nova York

I Forum Mundial de Contactes Extraterrestres