Novetats del Saló del còmic 2012: Rachel Rising


Terry Moore es el típic dibuixant americà de comics, hereu de Milton Caniff, Will Eisner (de fet està nominat als premis Eisner del Saló), Jeff Jones. Es un dibuix d’story board, dels anys cinquanta, amb guions dels anys vuitanta. Strange in the Paradise, la seva primera obra, ja utilitzava en el guió la barreja dels conflictes personals amb el thiller de la història de l’organització “Big six”.  A Echo, la seva següent sèrie, la protagonista també es femenina, de fet, la majoria dels seus còmics les protagonistes son dones, dones normals amb problemes normals, que es veuen envoltes en situacions anormals, Echo mentre fotografiava el desert assisteix involuntàriament a un accident d’un avió militar i a partir d’aquí es veu dins d’una història increïble. Rachel Rising, la seva obra més recent, també va per aquests camins. A mi em recorda els còmics de superherois, com l’Spiderman, té aquest regust.


Comentaris

  1. Has triat una imatge molt suggerent. M'obligaràs a fer-li un cop d'ull :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. si, té una web amb ple d'imatges com aquesta, es diu Terrymooreart.com

      Elimina
  2. Sí Aris, tens bon gust, eh?! Mira, jo no el coneixia i ja m'has fet picar ;-)

    ResponElimina
  3. Sí Aris, tens bon gust, eh?!
    Mira, jo no el coneixia i ja m'has fet picar ;-)

    Merci per compartir-lo...

    ResponElimina
    Respostes
    1. de res, a veure si puc anar penjant més comics del Saló

      Elimina
  4. El dibuix que has penjat m'ha fet pensar en Milo Manara i aquelles aventures eròtiques que em van ensenyar tantes coses quan tenia setze anys...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es veritat, s'assembla molt al Milo Manara, ara, les històries son més realistes (dins del fantàstic)

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Cocodrils a les clavegueres de Nova York

Alex Soler, pintor de Barcelona

Espiritisme a Barcelona