Els passatgers del vent


Sempre m’han agradat les històries de pirates i tinc fascinació pels velers, per les embarcacions que s’impulsen amb energies naturals. El meu llibre preferit es “l’illa del tresor”.  Trobo que Silver, el capità coix, es un personatge ambigu, que comet delictes perquè no té remei, ell es així, però en una altra vida hauria estat un bon home. I el protagonista es un ingenu que aprèn ràpidament però a la vegada estimar l’aventura. Els passatgers del vent de François Bourgeon té algu de tot això, el protagonista, però es femení, es envoltada de pirates i soldats de l’armada, qualsevol més perillós, al segle XVIII, on no hi havia drets humans ni advocats que et defensessin perquè no hi havia judicis a dalt d’un vaixell. Començada al 1979 a les pàgines de Circus, una revista francesa que ja no existeix, els àlbums han arribat fins ara, amb la saga de la protagonista, l’Isa. Ho recomano a tothom que tingui una tarda avorrida. I m’estranya que encara no hagin fet una pel·lícula, doncs realment la sèrie té molt ritme narratiu

Comentaris

  1. Una sèrie fantàstica, a mi em va encantar.

    ResponElimina
  2. És genial, Bourgeon fa un treball de primera! i molt ben documentat! També recomano la seva "Los compañeros del crepúsculo" de la guerra dels cent anys.

    ResponElimina
    Respostes
    1. si, els compañeros del crepúsculo també está molt bé

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Alex Soler, pintor de Barcelona

Cocodrils a les clavegueres de Nova York

I Forum Mundial de Contactes Extraterrestres