Saló del còmic de Barcelona 2012


Aquest diumenge pel matí he anat al Saló del còmic. Hi havia una cua llarguíssima per comprar les entrades, a preus populars, 6 euros l’entrada. Potser he escollit el dia i hora que més s’omple, però no hi he pogut anar abans. Tot i amb això la cua anava rapidíssima i amb un quart d’hora ja estava a la taquilla. Un cop dins, he anat directament a comprar còmics, doncs tenia poc temps i no he vist les exposicions. El Saló estava ple i era difícil moure’s.  El que més m’ha cridat l’atenció era l’estàtua d’un cap gegant que han plantat en un stand per promocionar una producció de vampirs. La resta de estands, com sempre Norma Editorial, Planeta, Glenat que ara es Editores de Tebeos, Astiberri, etc. Hi havia un stand francés amb revistes americanes de la Marvel i llibres d’story boards de Pixar i tota classe d’autors americans. Finalment m’he comprat el nº 1 d’Strange in the Paradise i el Sulfato Atómico de Mortadelo i Filemon, els walking Dead, he arreplegat propaganda de tots els estands, una bossa de regal i he sortit per no gastar més. Es curiós com el Saló de còmic té tan èxit i en canvi sempre es parla de crisi en el còmic i que no hi ha revistes als quioscos des de fa vint anys. Potser passa com  la música, a la gent li agrada anar als concert però no comprar cd’s.

Comentaris

  1. Jo hi vaig anar divendres. I el que més em va cridar l'atenció va ser l'estand de l'escola Joso. Demà o demà passat explicaré el perquè.

    Ha estat una tarda entretinguda, però prefereixo la tranquil·litat de les llibreries.

    ResponElimina
  2. Si, jo també prefereixo la tranquil·litat de les llibreries...
    A l'Escola Joso estaven donant una conferència de un còmic sobre la guerra civil a Barcelona ¿?? o això es el que vaig entendre, semblava molt interessant.

    ResponElimina
  3. Davant la impossibilitat d'anar-hi, em va molt bé aquest post teu Aris i també he de dir, que ara ja m'heu picat la curiositat...el Joso és de Sabadell!

    Seguiré de prop aquest affair, desde casa l'Enric ;-)

    ResponElimina
    Respostes
    1. vaig pensar en tu quan vaig tenir a les mans l'Story Board de Toy Story i el de "Los increibles", dic aqui la Carme disfrutaria!
      Jo això del Joso tambe estic intrigat...

      Elimina
    2. Carme, Aris, no em feu gaire cas: serà un comentari molt banal. Van fer una aposta de màrqueting i els va sortir rodó. Ja en parlaré.

      Elimina
  4. M'hauria agradat anar-hi, però em passa una mica com als macroconcerts de rock: assegut a casa molt millor, a partir dels 40.

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Alex Soler, pintor de Barcelona

Cocodrils a les clavegueres de Nova York

I Forum Mundial de Contactes Extraterrestres