Nules: encontres en la tercera fase


Nules es una població costera de Castelló on els diaris sempre han parlat d’avisaments d’ovnis. Només cal fer un cop d’ull a l’hemeroteca per trobar casos. Es el que en diuen , la vertical de Nules. Per exemple, El Policia Municipal d’aquesta localitat el 1984, assegura  haver vist un ovni. “Con luces rojizas y anaranjadas, de unos sesenta a cien metros de diámetro. Su aparició duró hasta las nueve y treinta y siete minutos, luego desapareció instantaneamente” (ABC, 30-1-1987).  En el programa del Mas Alla del Jiménez del Oso, ja parlaven de la vertical de Nules i que els vehicles, cotxes i motos, s’aturaven de cop en aquell poble, afectats per fenòmens estranys. 

Comentaris

  1. Ostres, no em referia a això! Potser m'equivoco de poble. No hi havia un lloc on hi havia una taula que caminava?

    ResponElimina
    Respostes
    1. ahhh, em sona molt, però no he trobat res per internet...

      Elimina
    2. Ostres, ja veig per on anava... Si vols saber de taules que caminen jo et puc explicar alguna cosa, però no en públic.

      Elimina
    3. ei, ara si que tinc curiositat

      Elimina
    4. Doncs quedem, coi; que ja va sent hora!

      Elimina
    5. L'inesborrable professor D'Arbó ho va explicar fa anys, i si no m'equivoco també en Faber-Kàiser. Ara que m'estaré una temporada a l'atur crec que podré explicar-vos-ho de viva veu.

      Elimina
  2. ostres jo ahir en vaig veure un parell.. de taules que caminaven.. anaven pel carrer agafades del bracet..si les torno a veure t'aviso..
    Aristòfanes! quina imatge més preciosa!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. a que es maca la foto? no es meva, l'he tret d'internet, Nules sembla un paradis.
      En quan a les taules, ejem, jo totes les veig molt estàtiques...serà que no m'hi ficso

      Elimina
  3. Com anem d'estupefaents a la zona de Nules? ;p

    ResponElimina
    Respostes
    1. je je, si, més avall hi ha la ruta que en diuen del bacalao...

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Alex Soler, pintor de Barcelona

Cocodrils a les clavegueres de Nova York

I Forum Mundial de Contactes Extraterrestres