La crionització de Walt Disney


Walt Disney es un dels personatges famosos que es creu que està crionitzat, es dir, conservat congelat en un tanc de nitrogen. Tot i que la família assegura que el va incinerar, ja molta gent que pensa que descansa dins un tanc ple de nitrogen. Walt Disney va morir un 15 de desembre de 1966. Els anys seixanta, la crionització es va posar de moda, varen aparèixer empreses que es començaren a dedicar a la crionització de éssers humans acabats de morir. Diuen que el germà de Walt Disney estava molt interessat en el tema. De fet, es creia i aquestes empreses així ho expliquen, que es pot conservar a un humà congelat, esperant que en un futur la ciència tingui sistemes per tornar-lo a la vida o curar-lo d’un càncer. De fet, Walt Disney tenia càncer de pulmó, encara que va morir d’un atac de cor. Us adjunto un enllaç a una empresa de crionització per si us animeu. http://www.cryonics.org/indexspanish.html

Comentaris

  1. Molt bo, Aris. A mi aquestes coses em recorden a aquella sala dels caps criogenitzats a "Futurama" Per si el vols veure vaig fer un post sobre el congelat Walt Disney: "Hibernatus" 11 de maig 2009. Salut. Borgo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. si, m'enrecordo de l'escena de Futurama. Vaig a buscar el teu post per llegirlo. Salut.

      Elimina
  2. Més de criogenitzar-me a mi (no sé si vull saber com serà el món futur) intentaré que crioganitzin alguns exemplars que estarien molt millor congelats. Vaig a fer una sol·licitud a Cryonics, a veure si cola.

    ResponElimina
    Respostes
    1. aquests sol·licituds costen el doble, que ja veig per on vas... les generacions futures no els hi farà molta gràcia si els descrionitzen...

      Elimina
  3. Se tendría que hacer un estudio profundo de WD...De hecho se sabe de que trabajó para la CIA (ahora ya tenemos los ordenadores intervenidos en cuanto apriete el enter )...Ideologicamente ha sido un éxito...solo triunfan los buenos haciendo obras de bien...y las princesas castas...y los que quieren al estado/país....y los que respetan las normas y no infringen costumbres....Todo un dechado de buenos propósitos....Ya les digo, normas de un Mundo Feliz...salut

    ResponElimina
    Respostes
    1. si, realmente la biografía de WD da para más de un libro...

      Elimina
  4. A mi que m'incinerin directament i una bona vetlla amb molt d'alcohol com els irlandesos. El gel pel whisky.

    ResponElimina
    Respostes
    1. si, jo em sembla que vull igual que tu

      Elimina
  5. Una vella llegenda. Deien que Elvis també ho està.

    Jo ja tinc signats els papers perquè aprofitin de mi el que vulguin i la res que ho incinerin.

    ResponElimina
    Respostes
    1. si, aquesta es l'altra possibilitat, menys egoista, donar els teus òrgans per curar als demes. Molt be Enric

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Alex Soler, pintor de Barcelona

Cocodrils a les clavegueres de Nova York

I Forum Mundial de Contactes Extraterrestres