El Hobbit

Comentaris

  1. Per un moment he cregut que pensaves en algú...

    ResponElimina
    Respostes
    1. je je si que hi pensava si...el que diu "el meu tresor"...

      Elimina
  2. Jo també pensava que el títol duia segona intenció... En fi, a mi la pel·li em fa molta mandra...

    ResponElimina
    Respostes
    1. la peli es com el senyor dels anells...i en quan al títol, si que porta segona intenció

      Elimina
  3. He vist el tràiler unes quantes vegades pel cine. Sí, impressiona. Suposo que si t'ha agradat molt el Senyor dels anells aquesta no tinguis cap dubte que t'agradarà.

    ResponElimina
    Respostes
    1. si, es per fans del Senyor dels anells. Segur que el tràiler al cinema impressiona

      Elimina
  4. Confesso que el llibre em va avorrir moltissim però recordo que llavors vaig pensar: "Millor m´espero a la pel.licula", 25 anys després ha arribat el moment. Salutacions. Borgo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. a mi em va pasa el mateix, el llibre no el vaig poder ni acabar

      Elimina
  5. Uiiiii, El hobbit. Buuuuf...Em sembla que si no és arrossegada per un xantatge de les filles, és difícil que la vagi a veure...

    ResponElimina
    Respostes
    1. la peli deu ser com el senyor dels anells, potser inclus t'ho passaràs bé!. A més, tot sigui per les filles!

      Elimina
  6. Ehem, no he vist ni El senyor dels anells... Em sembla que computo a la llista dels no-fans...

    ResponElimina
    Respostes
    1. je je, jo les he vist totes en dvd i no estan malament...al cinema em feia mandra anarles a veure

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Alex Soler, pintor de Barcelona

I Forum Mundial de Contactes Extraterrestres

Cocodrils a les clavegueres de Nova York