La fi del món ja es aquí


Després d’una llarga espera a l’aeroport, vaig decidir entonar-me’n a casa i contactà amb un internauta turc perquè m’informés del que estava passant. A casa m’esperava la sorpresa, el telèfon fix no funcionava. M’havia quedat sense línia. Vaig trucar a movistar, una veu robòtica em va demanar que li digués que em passava
-         Avaria-
-         Si es per la fi del món marqui l’1, si es l’adsl marqui el 2, si es un telèfon fix marqui el 3.
Vaig marcar el 3 i em va dir que una operadora es posaria en contacte amb mi.
Una noia em marcat accent sudamericà em va saludar
-         El meu nom es Jennifer, en que el puc ajudar?
-         Bona nit Jennifer, no tinc linia de telèfon fix
-         Ha provat si el telèfon està ben endollat? Quants telèfons té connectats?

Després d’unes quantes proves em va dir que un tècnic es posaria en contacte amb mi aquest matí. Avui a les vuit m’ha trucat una altra Jennifer i m’ha tornat a fer totes les mateixes proves i m’ha tornat a dir que un tècnic es posaria en contacte amb mi. Es la fi del món, el sol ha fet un llampec i m’he quedat sense telèfon, l’estrany es que l’adsl i el mòbil vagin de moment. En fi, ja us explicaré com acaba tot, si puc, perquè si se’n va l’adsl estic perdut. De fet ara l'adsl s'acaba d'apagar.

P. D. 10:33 AM acaba de venir un tècnic i torno a tenir línia de telèfon. Sembla que el món encara no s'acaba. 

Comentaris

  1. Respostes
    1. si, es per riure quedar-se sense telèfon el dia del fi del món.

      Elimina
  2. M'has fet patir, Aris, que una màguina et digui que marquis 1 per a la fi del món no pot presagiar res de bo! Aquest tècnic deuria portar ales d'angelet, no?

    ResponElimina
    Respostes
    1. potser no deia això però a mi m'ho va semblar. El tècnic era un angelet disfrasat.

      Elimina
  3. Sí que se'ns acaba el món quan perdem l'ordinador. Maleïda màquina, amb té ben agafada.buf...

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Alex Soler, pintor de Barcelona

I Forum Mundial de Contactes Extraterrestres

Cocodrils a les clavegueres de Nova York