El telèfon mòbil es perillós


L’ Oncòloga Devra Davis , co-guanyadora del Premi Noble de la Pau amb Al Gore el 2007 ha declarat que cada cop que parlem per un telèfon mòbil la radiació d’aquest mata cèl·lules del nostre cervell. Ha escrit un llibre sobre el tema anomenat  “Desconnectar o la veritat sobre la radiació dels telèfons mòbils. Tot el que l’ indústria vol amagar”. La solució, diu, es utilitzar un kit de mans lliures, encara que portar el mòbil a la butxaca ens perjudica, perquè irradia radiació. Però segons la doctora no només el mòbil produeix càncer si no també el sucre i la farina blanca. Els productes de neteja químics, es millor netejar amb vinagre i llimona. Els xampús i els cosmètics químics també, que es poden substituir per l’oli de ricí. 

Comentaris

  1. home.. ara ho entenc tot! i jo que em preguntava que ens estava passant..
    quantes cel.lules mortes Aristofeles! sort que pràcticament no faig servir el mòbil.., però de farina me'n faig un fart!

    ResponElimina
    Respostes
    1. si, els polítics sempre es veuen enganxats al mòbil...
      jo també m'agrada la farina...

      Elimina
  2. Al principi dels mòbils me'l guaradava a la butxaca de la jaqueta junt a la cartera, fins que em va desmagnetitzar la targeta del banc. Un dia no vaig poder pagar al Mercadona i va ser un desastre. Llavors vaig pensar a dur-lo a la butxaca dels pantalons, però hi ha el risc de que em desmagnetitzi l'antena que duem els humans mascles. Ho vaig desestimar. No sé on dur el mòbil doctor.

    ResponElimina
    Respostes
    1. es difícil, el meu pare el porta al cinturó com si fos una pistola. Es una mica frikie però potser es el millor lloc. Jo el porto a la xaqueta i a l'estiu a la butxaca d'adarrera...però segur que m'afecta igual...

      Elimina
  3. Me tienen prohibido poner el movil en el bolsillo superior izquierdo de la camisa. Afecta al desfibrilador que llevo incorporado. Los cardiólogos del Clinic siempre te dicen que se ha de llevar en el bolsillo derecho del pantalón, o sea, lo más lejos posible del corazón. Salut

    ResponElimina
    Respostes
    1. es una buena recomendación. De hecho te das cuenta de que es una máquina cuando lo acercas a un altavoz y se acopla...

      Elimina
  4. absolutament tot fa cancer, estem atraps no hi podem fer res >_<

    ResponElimina
    Respostes
    1. sembla que moltes coses fan càncer...potser també depend de si la persona es propensa a tenir-lo geneticament i l'excés.

      Elimina
  5. Jo diria que la nostra existència és una permanent lluita contra les malalties, no només contra el càncer. Vivim més que no estava previst.

    ResponElimina
    Respostes
    1. es veritat, la nostra longevitat té que tenir algun preu...

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Alex Soler, pintor de Barcelona

I Forum Mundial de Contactes Extraterrestres

Cocodrils a les clavegueres de Nova York