Avui arriba l’asteroide


A casa meva, quan el meu germà i el meu Pare volen burlar-se de mi, em mencionen aquesta pel·lícula del Sean Connery, Meteor. Quan la van estrena els hi vaig fer anar i es van avorrir molt, perquè ells son més de pelis tipus Guerra de les Galàxies i a Meteor tot el dia es passen discutint a on caurà el meteorit. Es un argument que després s’ha repetit molt.

L’asteroide 2012 DA14 ens passarà avui a tocar. El trànsit està previst per les 20:24 hora de l’estat espanyol. Vigileu el cel!



Comentaris

  1. Jo tinc molt mal de cap. I no és broma.

    ResponElimina
    Respostes
    1. això es que ja notes que s'apropa. Estàs sentint la força. Espero que et milloris

      Elimina
  2. Crec que avui tothom està una mica alterat. A les 8,30, la directora del satèl·lit Hispasat a parlat a la SER i no ha pogut asseguirar que no passi alguna cosa greu. L'asteroide passarà més aprop de la Terra del què viatgen alguns dels satèl·lits artificials. Potser ja no veurem mai més les fotos de les borrasques que ensenya el Tomàs Molina...

    ResponElimina
    Respostes
    1. aquest matí ha caigut un meteorit a Russia, hi ha cents de ferits...

      Elimina
  3. You've made some really good points there. I checked on the net to find out more about the issue and found most people will go along with your views on this website.

    Look at my site; Food Biotechnology

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Alex Soler, pintor de Barcelona

Cocodrils a les clavegueres de Nova York

I Forum Mundial de Contactes Extraterrestres