Una model diu que ha vist a Deu


La model Kylie Bissutti de 21 anys, acaba de treure un llibre: “No soc Un àngel” on explica la seva experiència espiritual. Kylie, el 2011, va guanyar el concurs de Victoria’s Secret, al que es presenten més de 10.000 models. Les sessions fotogràfiques que seguirien després la varen fer sentir malament.
Es sentia bruta e indecent.
 “estava a la meva habitació, em vaig posar de genolls i vaig començar a resar. – Deu per què em fas guanyar el concurs si després em sento malament? Vull respostes”.
assegura que mentre resava va senti a Deu. Kylie ha decidit inclòs rebutjar una oferta milionària del mira qui balla americà i anar-s’en amb el seu marit a viure a Montana, fer-se voluntària de l’ Església i llançar la seva pròpia línia de moda cristiana i decent.

Comentaris

  1. Segur que és una estratègia de l'Església per atraure més fidels a missa! Ens hi apuntem?

    ResponElimina
    Respostes
    1. jo m'hi apunto! amb feligreses tan maques...

      Elimina
  2. Yo también cuando la miro....veo a Dios ¡¡¡

    ResponElimina
  3. Respostes
    1. de broma nada, dicen que la linea de moda que va a lanzar ya hay otras firmas que la apoyan y que puede mover millones

      Elimina
  4. Home... cal reconeixer que es tot un bé de Deu. N´hia cap foto on és vegi a ella de genolls?
    Salut. Borgo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. ja ja no l'ha he trobat la foto, però seria una bona estampa, com quan feiem la comunió...salut

      Elimina
  5. Als 21 anys casada? En fi, us la deixo per a vosaltres que a mi el cilici no em va...

    ResponElimina
  6. Una línia de moda cristiana i decent.... Déu li ha revelat un nínxol de mercat per explotar...

    ResponElimina
  7. Tinc entès que la consellera Rigau, commoguda per l'evolució de la Kylie, ja s'hi ha posat en contacte perquè li disenyi els uniformes escolars de les nenes catalanes, amb decència i amor a Déu.
    Recomano molt veure la web de la renovada Kylie, plena de valors familiars i decència:
    http://www.kyliebisutti.com/index.php/home

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aviat tindrem un nou uniforme català, catòlic i decent. Però se'l pagarà cadascú que els diners son per muntar dinars dels consellers.

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Alex Soler, pintor de Barcelona

Cocodrils a les clavegueres de Nova York

El cronovisor del Vaticà