El monstre del llac de Banyoles


Va ser pel desembre del 2006.  Em vaig allotjar en un hostal proper al llac, decidit a trobar el monstre. Després de dos dies de paciència i avorriment, vaig aconseguir aquesta fotografia. Al primer moment no me’n vaig donar compte, va ser a l’habitació, quan vaig abocar totes les fotografies al portàtil que el vaig veure. Era ell. Vaig preguntar a l’amo de l’hostal.
-         Aquí no hi ha monstres. Això deu ser una serp de riu
-         Tan gran?
-         Potser una branca d’arbre surant...
La resta de gent del poble que vaig preguntar tothom m’esquivava. Només va haver-hi un home ja gran que em va dir
-         Tothom diu que ha vist coses, però ningú l’ha pescat ni ha tret un tros fora de l’aigua. Fins que no es capturi, es com parlar d’haver vist un ovni.


Fins i tot vaig llogar una barqueta i cansat de remar unes quantes hores, vaig desistir, i me’n vaig tornar a casa, doncs ja no tenia més dies per seguir buscant aquell ésser. Però sé que és allí, al fons i algun dia tornaré a buscar-lo. 

Comentaris

  1. Uyyy...seguro que no era el Millet intentando esconder su tesoro en el fondo del lago ?

    ResponElimina
    Respostes
    1. je je ayudado por el Barzenas? es posible je je

      Elimina
  2. El de Banyoles no l'he trobat (encara), però en el llac Ness en vaig trobar dos!

    ResponElimina
    Respostes
    1. ja ho he vist, només dues paraules: im presionant!

      Elimina
  3. A Banyoles no hi ha cap monstre. L'únic que hi ha és una esquerda que de tan en tan quan li pica comença a sortir aigua i diuen que prové de l'aigua del llac. El dia que decideixi obrir-se més quedarà tot...enfonsat?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Això no ho sabia...també pot ser que sigui la nova Venecia

      Elimina
  4. No se´si es monstre o no, però com que la foto m'encanta...me la deixes?

    ResponElimina
    Respostes
    1. si, te la deixo, sempre que menciones que l'he fet jo

      Elimina
  5. A mi em sembla que és aquell antiga barca (La Oca) que es va enfonsar amb un munt de gent al damunt. Més que un monstre, diria que vas fotografiar un vaixell fantasma, que potser és més interessant encara.

    ResponElimina
  6. si, aquell accident de "La Oca" va ser tràgic. M'incllino més a pensar que es un altre vaixell fantasma...

    ResponElimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Alex Soler, pintor de Barcelona

Cocodrils a les clavegueres de Nova York

I Forum Mundial de Contactes Extraterrestres