Imagecomics.com

Últimament estic molt vago i com que tinc uns amics internautes tan macos que m’envien noticies, no tinc que capbussar-me en el google buscant inspiració per les entrades. Aquest cop ha estat la Gemma Barberan que m’ha passat aquesta adreça imagecomics.com , una web que es dedica a vendre còmics per plataformes digitals tipus pdf i demés. Tenen tota la col·lecció dels walking dead!. L’únic inconvenient es que heu de tenir un equip i una connexió potent, si no, es molt lent baixar-se qualsevol cosa. Suposo que per un Ipad o similars no deu haver-hi problemes. Aquest sistema diu que no rivalitza amb el format del paper, doncs es veu que últimament les vendes han pujat, recuperant-se una mica de la crisi.

Comentaris

  1. Dius que la crisi ja va de baixa? carai, que bé. Demà mateix em peto els estalvis comprant còmics!

    ResponElimina
    Respostes
    1. be, suposo que es refereix a Estats Units d'Amèrica i al sector del comic. Aqui, la crisi, segueix...

      Elimina
    2. en tot cas la imatge de Satellite Sam és molt bona!

      Elimina
    3. si, té bona pinta i la resta de sèries també!

      Elimina
  2. Ei, Aris, que bé que t'hagi interessat la notícia, és que tinc una intuició paranormal... :D
    Bon cap de setmana!

    ResponElimina
  3. Jo és que prefereixo tenir el paper a la mà, la veritat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jo tambe pero digitalment pots escollir el que prefereixes comprar en paper

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Alex Soler, pintor de Barcelona

I Forum Mundial de Contactes Extraterrestres

Cocodrils a les clavegueres de Nova York