L’ovni de cabo de Gata

Era finals de juliol de l’any 1990 i un amic meu va tenir la idea d’anar a passar uns dies a Cabo de Gata, Almeria. Segons el meu amic era semblant a Cap de Creus, declarat parc natural protegit, tenia un far i unes salines que el convertien en paisatge increïble. I era veritat. Al 1990 encara estaven construint una autovia de Múrcia a Almeria i vàrem tenir que anar per la nacional. A les sis de la tarda érem a Cabo de Gata i després de creuar un poble, San José, vàrem arribar al mar. A aquelles hores no feia la calor que després sofriríem, doncs durant el dia la temperatura es altíssima. Vàrem fer acampada lliure en una cala amb una tenda que teníem i vàrem anar a dormir. No va ser fins la segona nit que vàrem veure aquella llum caient del cel i que es va enfonsa en el mar i per un moment va ser com si fessin un flash fotogràfic. Un meteorit? Probablement. Aquella nit va haver-hi incidents violents per aquella zona, un marit va voler matar a la seva dona, es va ofegar un pescador i alguns vaixells varen ser arrossegats per la corrent mar endins. Inclòs el meu amic, en un atac, va destrossar la tenda amb un dels pals per aguantar-la. L’endemà no recordava res del que havia fet. Sense tenda vàrem tenir que anar-nos, doncs per aquella època no hi havia hotels ni tan sols habitacions. Sé que encara vaig tornar a veure al meu amic per cap d’any però seguia sense recordar res. Una de les noies que venia va fer fotografies però no l’ha he tornat a veure més i no sé com localitzar-la. Fins i tot jo em pregunto si va passar. 


Comentaris

  1. El Cabo de Gata és un lloc màgic on pot passar qualsevol cosa. Si no vaig equivocat hi van filmar una de les millors pel·lis de terror espanyoles: ¿Quién puede matar a un niño?
    http://youtu.be/ojX2jbgEAm8

    ResponElimina
    Respostes
    1. No sabia que havien filmat "¿Quién puede matar un niño?" de fet es un lloc per filmar pel·lícules...

      Elimina

Publica un comentari a l'entrada

Entrades populars d'aquest blog

Alex Soler, pintor de Barcelona

Cocodrils a les clavegueres de Nova York

I Forum Mundial de Contactes Extraterrestres